Huurderspagina

Wat moet u doen bij storing

Heeft u een storing dan kunt u deze storing melden middels het storingsformulier. Aan de hand van het storingsvragenformulier kunnen wij de storing zo goed mogelijk op lossen en naar u terugkoppelen. Wij adviseren u om eerst bij de vragen en antwoorden te kijken voor een oplossing

Bij deze ga ik akkoord met de privacyvoorwaarden

Vragen en antwoorden

Verantwoordelijkheden voor de huurder
  • Schilderwerk binnen
  • Opvullen gaten/scheuren
  • Vastzetten van loszittende onderdelen
  • Vervangen verlichting binnen
  • Vervangen van o.a. hang- en sluitwerk, sloten, garnituur badkamer/toilet, stroompunten, aansluitingen
  • Gangbaar houden van: scharnieren van deuren ramen, sloten & kranen
  • Voorkomen van bevriezing van kranen
  • Vervangen van beschadigde ruiten binnen en ingebouwde spiegels
  • Ontluchten en bijvullen van het water van de verwarmingsinstallatie
  • Opnieuw opstarten van de verwarmingsinstallatie na uitval
  • Vervangen van filters van de (mechanische) ventilatie en het schoonhouden van de roosters. Vervangen batterijen rookmelder
  • Het onderhoud aan tuinen, erven, opritten en erfafscheidingen, zodanig dat deze onroerende aanhorigheden een verzorgde indruk maken
  • Schoonhouden en zo nodig ontstoppen van het binnenriool
  • Wassen en schoonhouden van de binnen- en buitenzijde van de ruiten, kozijnen, deurposten, het geverfde houtwerk en andere geverfde onderdelen, voor zover deze voor de huurder bereikbaar zijn
  • Bestrijden van ongedierte
Wie kan ik het beste bellen bij een urgente storing?
Wat kan ik het beste doen bij verstopping van de wastafel?
U kunt hebt beste eerst de sifon losdraaien onder de wastafel en deze schoonmaken. Zorgt u ervoor dat u er een emmer onder heeft staan i.v.m. vrijkomend water uit de sifon. Tevens kunt u bij de plaatselijke supermarkt ontstoppingsmiddel kopen. Volg de gebruiksaanwijzing op het product. Dit werkt in de meeste gevallen zeer goed! Mocht dit niet helpen dan ligt het probleem wellicht verderop in de afvoer/riolering. U kunt dan het storingsformulier invullen.
Wat zijn noodgevallen?
  • Sleutels kwijt (let op kosten voor de huurder/bewoner)
  • Grote lekkage
  • Hek parkeergarage gaat niet open
  • Rookalarm gaat af en gaat niet meer uit
  • CV-storing –> Vul doordeweeks het storingsforumlier in. In het weekend kunt u het storingsnummer bellen
  • Geen stroom –> Kijk of er een algemene storing is in de stad. Zo niet, vul doordeweeks het storingsforumlier in. In het weekend kunt u het storingsnummer bellen
Het rookalarm gaat af. Maar gaat niet uit?
Controleer op elke verdieping/kamer of er rook is. Is er rook of brand bel dan direct 112. Is hier geen sprake van dan is er de mogelijkheid dat ze door een sigaret of kookgeur zijn afgegaan. Reset dan het rookalarm en ventileer de ruimte door ramen en/of deuren open te zetten.
Wat is onze werkwijze bij storingen?
Uw storing komt bij ons binnen op kantoor via telefoon, mail of storingsformulier. Wij beoordelen of dit onder uw eigen verantwoordelijkheid (kleine herstellingen) valt of dat van de verhuurder. In het laatste geval zorgen wij ervoor dat uw storing wordt verholpen door middel van het sturen van de juiste persoon om u storing te verhelpen.
Mijn vraag staat er niet tussen, hoe meld ik mijn storing?
U kunt het beste het storingsformulier in vullen op onze website. We willen u vragen om dit zo volledig mogelijk in te vullen zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen

Johan Paques

Meer informatie

Vastgoedontwikkeling zit ons in het bloed. Daarbij betrekken wij graag partners met wie wij een klik ervaren. Spreekt onze visie en werkwijze jou aan en wil je met ons kennismaken? Dan maken wij graag een afspraak met jou!